Google Keyword Planner – kto wygra konkurs popularności?

Prowadzisz swój biznes internetowy i nie wiesz dlaczego konkurencja cieszy się większą popularnością? Być może jesteś studentem i zastanawiasz się, jak pracować zdalnie? Google Keyword Planner nie rozwiąże waszych problemów, ale być może podsunie rozwiązanie.

Keyword Planner okaże się niezwykle przydatny w przypadku pozycjonowania stron internetowych (SEO), a także prowadzenia kampanii w wyszukiwarce (Google AdWords). Dzięki temu darmowemu narzędziu jesteś w stanie określić najczęściej wyszukiwane frazy.

Czym jest Planer Słów Kluczowych?

Google Keyword Planner to jedno z najlepszych narzędzi, dzięki któremu będziesz mógł zlokalizować najpopularniejsze i najodpowiedniejsze słowa (bądź frazy) dla Twojej branży. Dlaczego warto z niego korzystać? Przede wszystkim z dwóch powodów – jest darmowe i niezwykle proste w obsłudze.  

Dzięki prostocie Keyword Planner wykorzystywany jest przez specjalistów od SEO, a także amatorów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem. Co więcej, jest cennym narzędziem dla content marketerów, którzy powinni znać odpowiednie dla swojej branży słowa/frazy.

Idealnym rozwiązaniem byłoby przeanalizowanie słów kluczowych i fraz w Google Trends, o którym więcej dowiecie z artykułu „Do czego przydaje się Google Trends”.

Możliwości Keyword Plannera

Określanie najpopularniejszych słów kluczowych nie jest jedyną możliwością, którą otrzymujesz dzięki Google Keyword Planner.

Cena domeny internetowej uzależniona jest w dużej mierze od narzuconej przez główny rejestr cenie sprzedaży domen autoryzowanym rejestratorom. Drugiem czynnikiem, od którego zależy cena domeny to rodzaj domeny. Różnica między ceną domeny regionalnej IDN a ceną domeny pierwszego stopnia .pl jest nawet 10-krotnie wyższa.

Między innymi narzędzie pozwoli Ci wyszukiwać propozycje słów kluczowych. Daje możliwość połączenia kilku list słów kluczowych w jedną listę.

Dzięki niemu zyskujesz łatwy dostęp do statystyk historycznych i prognoz skuteczności. To nie koniec funkcjonalności GKP. Umożliwi Ci także ustalenie konkurencyjnych stawek i budżetów na poszczególne kampanie.

Google Keyword Planner jest niezwykle przydatnym narzędziem, z którego powinien korzystać każdy marketer. To właśnie to rozwiązanie powinno być jednym z pierwszych, którego użyjesz do planowania swoich działań reklamowych.


Loading...

Dodano: 29 Mar 2020

Adrian Żurowski
Redaktor gnum.pl


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *